Veel gestelde vragen
Kaarten ruilen of retourneren
Tot 48 uur voor de voorstelling kun je je kaarten ruilen voor een tegoedbon of voor plaatsbewijzen voor een andere voorstelling. Per geruilde kaart berekenen wij € 5,- administratiekosten. Ben je Vriend van Jan? Dan is ruilen tot 24 uur voor aanvang van de voorstelling gratis. Kaarten retourneren kan door een account aan te maken in de 'Mijn Omgeving' of een mail te sturen naar kassa@schaffelaartheater.nl.
Als je op deze site bent ingelogd kun je ook kaarten ruilen of retourneren. Je kunt HIER een account aanmaken.
Pauzedrankje en Garderobe
Bij het merendeel van de voorstellingen is een pauzedrankje bij de kaartprijs inbegrepen. Indien dit het geval is staat dat op uw kaarten vermeld. Indien er geen pauze is, is het eerste drankje na afloop van de voorstelling inbegrepen. De pauzedrankjes worden bij een voorstelling op één moment aangeboden (dus in de pauze óf na afloop). Het is niet mogelijk om op een ander moment gebruik te maken van het drankje.
Vanwege het risico op valpartijen bij een plotselinge ontruiming, is het niet toegestaan jassen mee te nemen in de zaal. De (vrije) garderobe vind je bij de entree van het theater.
Cashless
In ons theater kun je bij onze horecakassa's (alleen) afrekenen met de pin. Muntjes zijn niet meer geldig.
Wachtlijst
Bij uitverkochte voorstellingen kun je je op een wachtlijst laten plaatsen. Als er kaarten geretourneerd worden, nemen wij contact met je op.
Podium Cadeaukaart
De Podium Cadeaukaart is verkrijgbaar en inwisselbaar bij de kassa van het Schaffelaartheater. Voor meer informatie verwijzen wij je naar: www.podiumcadeaukaart.nl.
Verloren of vergeten entreebewijzen
Ben je je kaartjes kwijt of vergeten? Geen probleem! Alle kaarten reserveren wij op naam. Je kunt dan ook altijd kopiekaarten afhalen bij de kassa van ons theater voorafgaand aan de voorstelling. Ben je je bevestigingsmail kwijt? Check dan ook je 'ongewenste item' box. Nog steeds niet gevonden? Mail naar kassa@schaffelaartheater.nl dan mailen we je kopiekaarten.
Stoelverhogers
Wij hebben een (beperkt) aantal stoelverhogers die bij kindershows meegenomen kunnen worden de zaal in. Je kunt van tevoren geen verhoger reserveren.
Gehoorversterking
Bij ons theater kun je gebruik maken van onze gehoorversterking. Dit kun je ophalen voorafgaand aan de voorstelling bij onze theaterkassa. Het is niet mogelijk om de versterking voorafgaand aan de voorstelling te reserveren.
Hulphonden
Hulphonden zijn welkom in ons theater. Hiervoor is een beperkt aantal plekken geschikt. Wil je een hulphond meenemen? Neem dan contact op met onze theaterkassa via kassa@schaffelaartheater.nl.
Rolstoelplekken / Slecht ter been
Bezoekers die gebruik maken van een rolstoelplek óf slecht ter been zijn, vragen we om rechtstreeks bij onze theaterkassa te reserveren. Dit kan zowel telefonisch als per mail kassa@schaffelaartheater.nl. Wij overleggen dan samen wat voor jou de beste plek in onze theaterzaal is.
Gebruik mobiele telefoon tijdens voorstelling
Het maken van foto's en video's is bij de meeste voorstellingen niet toegestaan. Indien hier vanuit de producent geen melding van wordt gemaakt en je toch een filmpje maakt, houd dan alsjeblieft rekening met de mensen achter je. Voor hen kan jouw telefoongebruik erg storend zijn.
Algemene bezoekersvoorwaarden en Privacyverklaring
In het Schaffelaartheater gelden de Algemene Bezoekersvoorwaarden van de Vereniging van Schouwburg- en Concertgebouwdirecties. Deze zijn gedeponeerd bij de rechtbank te Amsterdam en kun je HIER bekijken. Uiteraard gaan we vertrouwelijk om met de persoonsgegevens die je aan ons versterkt. Lees HIER